niedziela, 29 września 2013

Dwukolorowe pufy-poduchy.

Dziś mała, szybka prezentacja poduszek, które szyłam ostatnio dla koleżanki. Tym razem pufy-poduchy podbijają Wielką Brytanię. Zamówienie było dość nietypowe, bo po raz pierwszy szyłam dwukolorowe pufy. Połączenie szarości z zielenią wygląda bardzo ciekawie. Zobaczcie sami.






Wiele osób pyta mnie o wypełnienie. Poduchy wypełnione są poliestrowym sztywniejszym wypełniaczem oraz watoliną tapicerską, by nadać im jednolitego kształtu. Dzięki temu wypełniacz nie przebija przez materiał. Poduchy są miękkie, choć sztywniejsze od zwykłej poduszki. Powód jest prosty, poduchy są przeznaczone głównie do siedzenia, ale oczywiście można również się na nich położyć, np. opierając głowę, leżąc na dywanie przed telewizorem :)

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to śmiało piszcie do mnie na maila, który podany jest w zakładce kontakt.

A teraz jestem w trakcie wycinania kolejnej poduchy, która powstanie z resztek materiałów, które gdzieś tam leżały i czekały na swoją chwilę. Będzie to też taki projekt, który spełnia po części moje marzenia. Już niedługo powiem coś więcej i oczywiście pokażę swoje dzieło.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania! :)

4 komentarze:

  1. Super poduchy, Karolina :) Jak dojedzie kiedyś do tej chwili i będę urządzać własne M, to się z pewnością odezwę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula! W takim razie czekam na zamówienie. Może do tego czasu uszyję jeszcze coś fajnego do mieszkania :) Pomysłów jest wiele :D Buzia :*

      Usuń
  2. Fajne zestawienie kolorów. Podoba się :) No i jestem ciekawa tej nowej poduchy! Proszę szybko szyć i pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa poducha się robi :) Poczyniłam już tą najważniejszą część :) Pochwalę się, cierpliwości! :D

      Usuń